fredag den 27. juni 2014

1 dag!

Bagagen er pakket og nu er der ikke længe til! Den sidste uge har været lidt stressende, specielt for mig - synes der var så meget jeg skulle nå :-)
I går aftes var mor, Claus, Mette, Michael og Stine på besøg og få sushi - virkelig hyggeligt at have dem på besøg inden rejsen!
I eftermiddag klokken 3 blev vi hentet af Tobias' mor, Nina, og her skal vi sove.. Vi tager afsted i morgen klokken 3, mod Hamburg hvor vi skal flyve klokken 11, herfra går turen til Frankfurt, så til Calgary og endelig til Seattle, en flytur + ventetid på 15,5 timer :-)
Vi ender i Seattle klokken halv 6 (2.30 dansk tid), så resten af den dag står vist bare på bilkørsel til hotellet, måske se lidt af byen medmindre vi er for trætte! Søndag skal vi til Brunch hos den familie jeg boede hos da jeg var au pair, hvilket jeg glæder mig meget til :-)
Vi er lige nu ved at finde ud af om vi kan komme ud og springe faldskærm på onsdag.. Ellers er planerne ikke de store lige nu, de kommer nok hen af vejen :-)
Der kommer flere indlæg når vi er kommet derover og har fundet internet - vi håber I alle får en fantastisk sommer hjemme i Danmark :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar